Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПідкамінь, Леонід Йосипович
dc.contributor.authorМотрич, Артем Володимирович
dc.date.accessioned2022-03-10T13:51:50Z
dc.date.available2022-03-10T13:51:50Z
dc.date.issued2022-03-10
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4163
dc.description.abstractУ посібнику основна увага приділяється комплексній оцінці базових знань та уявлень які сформовані на основі нового розуміння специфіки підприємницької діяльності на сучасному ринку видавничо-поліграфічних послуг, застосування методик проведення ефективної рекламної компанії і якісного маркетингового дослідження та реалізації новітніх технологій у виробництві або надання послуг, що відповідають зростаючи вимогам споживачів. Оцінювання проводиться у тестовій формі. Для студентів інженерних спеціальностей напряму «Видавничо-поліграфічна справа».uk_UA
dc.subjectЦіноутворення, маркетинг збуту товару, комплексна оцінка ринку, маркетингове дослідження, сегментація ринкуuk_UA
dc.titleПрактикум з курсу «Менеджмент та маркетинг у видавничо-поліграфічній галузі» : навч. посібникuk_UA
dc.title.alternativeПрактикум з курсу «Менеджмент та маркетинг у видавничо-поліграфічній галузі» : навч. посібникuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу