Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorБоднар, Мішель
dc.contributor.authorСуруджій, Богдана
dc.date.accessioned2022-04-05T07:13:14Z
dc.date.available2022-04-05T07:13:14Z
dc.date.issued2022-02-04
dc.identifier.citation1. Бабух І. Б., Боднар М. Л., Суруджій Б. П. Застосування інструментів маркетингового аналізу при розробці маркетингової стратегії. Economy digitalization in a pandemic conditions: processes, strategies, technologies : Proceedings of the II International Scientific Conference (February 4-5, 2022. Kielce, Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2022. Р. 116-119.uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-194-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4213
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.relation.ispartofseriesEconomy digitalization in a pandemic conditions: processes, strategies, technologies;
dc.titleЗастосування інструментів маркетингового аналізу при розробці маркетингової стратегіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу