Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШилюк, Олег
dc.date.accessioned2022-06-14T10:36:12Z
dc.date.available2022-06-14T10:36:12Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationШилюк О.І. Сервісна система VS системи документів // Тенденції розвитку сучасної вузівської бібліотеки: реалії та перспективи : колективна монографія / М-во освіти і науки України, Чернівец. нац. ун-т ім. Юрія Федьковича, Наук. б-ка. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2020. - C.169-173.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4495
dc.description.abstractСьогодні поняття сервісу означає зміну філософії обслуговування. На перший план виступає пріоритет потреб користувачів (реальних чи потенційних), вся робота бібліотеки повинна бути спрямована на задоволення цих потреб, відбувається зміна технологічних процесів. Бібліотекам просто необхідно не просто встигати за цими змінами, а йти на випередження. Сервіси не є сталими, необхідна постійна робота з аналізу наявних сервісів, генерації ідей зі створення нових в залежності від розвитку науки, освіти, інформаційних технологій, суспільства в цілому. І це покладає велику відповідальність на колектив бібліотеки, потребує ефективної віддачі від кожного працівника, наявності бажання змінюватись разом із змінами в потребах суспільства, підвищувати кваліфікацію і самонавчатись.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича.uk_UA
dc.titleСервісна система VS системи документівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу