• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Наукова бібліотека ЧНУ
  • Наукові праці співробітників НБ ЧНУ
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Наукова бібліотека ЧНУ
  • Наукові праці співробітників НБ ЧНУ
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Сервісна система VS системи документів

Thumbnail
View/Open
Стаття (217.0Kb)
Date
2020
Author
Шилюк, Олег
Metadata
Show full item record
Abstract
Сьогодні поняття сервісу означає зміну філософії обслуговування. На перший план виступає пріоритет потреб користувачів (реальних чи потенційних), вся робота бібліотеки повинна бути спрямована на задоволення цих потреб, відбувається зміна технологічних процесів. Бібліотекам просто необхідно не просто встигати за цими змінами, а йти на випередження. Сервіси не є сталими, необхідна постійна робота з аналізу наявних сервісів, генерації ідей зі створення нових в залежності від розвитку науки, освіти, інформаційних технологій, суспільства в цілому. І це покладає велику відповідальність на колектив бібліотеки, потребує ефективної віддачі від кожного працівника, наявності бажання змінюватись разом із змінами в потребах суспільства, підвищувати кваліфікацію і самонавчатись.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4495
Collections
  • Наукові праці співробітників НБ ЧНУ

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV