• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Untitled

Thumbnail
View/Open
Стаття Доскач С.С..docx (1.008Mb)
Metadata
Show full item record
Abstract
У статті обґрунтовано необхідність та виняткову роль створення оптимальних психологічних умов розвитку дітей під час воєнних дій на території України. Зокрема, зазначено, що в тривалому стресовому стані, спричиненому виникненням небезпеки, дитина позбавляється нормальних умов для розвитку і виховання. Окреслено види допомоги, що надається працівниками освітніх закладів з метою нормалізації психологічногостану та для створення умов розвитку дітей. Наголошено, що педагоги повинні мати бажання та вміти надавати комплексні освітні, інформаційні та консультаційні послуги сім’ям, які виховують дітей дошкільного та шкільного віку. Вивчено поняття та складові процесу розвитку дитини. Наголошено на ролі підтримки дорослих як опори у протидії стресу. Розглянуто поняття стійкості як універсальної здатності, яка дає змогу окремій людині, групі чи спільноті запобігти, мінімізувати або подолати несприятливі наслідки стресових ситуацій. Проаналізовано фактори, що сприяють розвитку стійкості у осіб дитячого віку та оцінено способи розвитку таких факторів під час війни. Розглянуто роль педагогіву наданні психологічної підтримки сім’ям з дітьми. Зокрема, виокремлено винятково важливу роль вміння педагогічних працівників працювати з дітьми, підтримувати їх та вести конструктивний діалог, у зв’язку з чим педагогам рекомендовано організовувати різніформи ISSN (рrint) 2708-7530 Наукові перспективи No 6(24) 2022 585співпраці під час онлайн-уроків і поза ними. Вивчено види порушення розвитку дитини під час воєнних дій. Розроблено модель психологічних передумов розвитку дитини для створення безпечного освітнього середовища в умовах війни. В результаті проведеного аналізуяк важливе завдання освітньої системи та органів державних структур вумовах війни виокремлено об’єднання зусиль органів місцевої влади, навчальних закладів та громадськості з метою створення необхідних умов для розвитку, виховання, психологічноїпідтримки дітей, щоб сприяти їх повноцінній соціалізації та створенню безпечного освітнього середовища.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4903
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV