Show simple item record

dc.date.accessioned2022-11-03T11:06:06Z
dc.date.available2022-11-03T11:06:06Z
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4903
dc.descriptionПроаналізовано фактори, що сприяють розвитку стійкості у осіб дитячого віку та оцінено способи розвитку таких факторів під час війни. Розглянуто роль педагогіву наданні психологічної підтримки сім’ям з дітьми. Зокрема, виокремлено винятково важливу роль вміння педагогічних працівників працювати з дітьми, підтримувати їх та вести конструктивний діалог, у зв’язку з чим педагогам рекомендовано організовувати різні форми . Вивчено види порушення розвитку дитини під час воєнних дій. Розроблено модель психологічних передумов розвитку дитини для створення безпечного освітнього середовища в умовах війни. В результаті проведеного аналізуяк важливе завдання освітньої системи та органів державних структур вумовах війни виокремлено об’єднання зусиль органів місцевої влади, навчальних закладів та громадськості з метою створення необхідних умов для розвитку, виховання, психологічної підтримки дітей.uk_UA
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано необхідність та виняткову роль створення оптимальних психологічних умов розвитку дітей під час воєнних дій на території України. Зокрема, зазначено, що в тривалому стресовому стані, спричиненому виникненням небезпеки, дитина позбавляється нормальних умов для розвитку і виховання. Окреслено види допомоги, що надається працівниками освітніх закладів з метою нормалізації психологічногостану та для створення умов розвитку дітей. Наголошено, що педагоги повинні мати бажання та вміти надавати комплексні освітні, інформаційні та консультаційні послуги сім’ям, які виховують дітей дошкільного та шкільного віку. Вивчено поняття та складові процесу розвитку дитини. Наголошено на ролі підтримки дорослих як опори у протидії стресу. Розглянуто поняття стійкості як універсальної здатності, яка дає змогу окремій людині, групі чи спільноті запобігти, мінімізувати або подолати несприятливі наслідки стресових ситуацій. Проаналізовано фактори, що сприяють розвитку стійкості у осіб дитячого віку та оцінено способи розвитку таких факторів під час війни. Розглянуто роль педагогіву наданні психологічної підтримки сім’ям з дітьми. Зокрема, виокремлено винятково важливу роль вміння педагогічних працівників працювати з дітьми, підтримувати їх та вести конструктивний діалог, у зв’язку з чим педагогам рекомендовано організовувати різніформи ISSN (рrint) 2708-7530 Наукові перспективи No 6(24) 2022 585співпраці під час онлайн-уроків і поза ними. Вивчено види порушення розвитку дитини під час воєнних дій. Розроблено модель психологічних передумов розвитку дитини для створення безпечного освітнього середовища в умовах війни. В результаті проведеного аналізуяк важливе завдання освітньої системи та органів державних структур вумовах війни виокремлено об’єднання зусиль органів місцевої влади, навчальних закладів та громадськості з метою створення необхідних умов для розвитку, виховання, психологічноїпідтримки дітей, щоб сприяти їх повноцінній соціалізації та створенню безпечного освітнього середовища.uk_UA
dc.subjectрозвиток дитини, психологічні умови розвитку, розвиток в умовах війни, стійкість, психологічна підтримка, безпечне освітнє середовище.uk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record