Організація і технологія надання послуг гостинності
Переглянути
Дата
2022-09-01Автор
Круль, Галина Ярославівна
Заячук, Оксана Григорівна
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Запропоноване навчальне видання тематично розділене на три блоки: у першому розглянуто основні поняття сфери гостинності, в дру-гому висвітлено формування внутрішнього простору готелів, у третьому розділі розкрито процес обслуговування гостей у готелях, особливості ді-яльності провідних готельних служб та організації і надання основних і додаткових послуг у закладах гостинності, психологічні аспекти роботи з клієнтами. Посібник містить запитання і тести для самоконтролю, значний додатковий і довідковий матеріал.
Для викладачів і здобувачів вищої освіти спеціальності 242 «Ту-ризм», широкого кола зацікавлених читачів.