Навчальна дисципліна «Психолого-педагогічний супровід дітей в інклюзивних класах» в системі професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів»"
Abstract
У світі відбуваються докорінні зміни у розумінні та забезпеченні якісної освіти для
дітей з особливими потребами. Забезпечення повноцінного соціально-психологічного
супроводу усіх учасників освітнього процесу, організація сприятливого емоційного
середовища успішної інтеграції є пріоритетним завданням кожного навчального закладу, де
навчаються такі школярі.
У Чернівецькому національному університету імені Юрія Федьковича на факультеті
педагогіки, психології та соціальної роботи відповідно до освітньо-професійної програми
013 «Початкова освіта» (перший/бакалаврський рівень) нами читається дисципліна
«Психолого-педагогічний супровід дітей в інклюзивних класах». Навчання спрямоване на
оволодіння знаннями й уміннями щодо технологій організації освітнього процесу учнів з
особливими освітніми потребами, ознайомлення студентів з організаційними,
психологічними та методичними засадами супроводу дітей в інклюзивних класах.
Учителю початкових класів, як члену команди супроводу ЗЗСО, вкрай необхідно бути
обізнаним щодо освітніх труднощів учнів інклюзивного класу, оскільки «команда психологопедагогічного супроводу розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її
виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми
потребами в освітнє середовище та допомагає вчителям організувати інклюзивне навчання»