dc.contributor.author | Гордійчук, Оксана Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2022-11-07T20:10:09Z | |
dc.date.available | 2022-11-07T20:10:09Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Гордійчук О.Є., Катеринюк Христина. Особливості психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивного класу. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12–14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С.71-73. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5077 | |
dc.description.abstract | Актуальність окресленої науково-практичної проблеми
пов’язана з активним упровадженням надання якісної інклюзивної освіти в закладах освіти. Школа зобов’язується надати кожному здобувачу освіти всі необхідні послуги для успішного навчання. Перед педагогічними працівниками щоразу постають нові
вимоги, дотримання яких допомогли б організувати освітньо-виховний процес так, щоб усі учні могли продовжувати здобувати
знання, вміння та навички не залежно від потреб. Ці умови є відправною точкою до пошуку сучасних методів навчання, нових
форм спілкування та налагодження комунікації між усіма учасниками освітнього процесу. Сприяти ефективній реалізації залучення дітей з ООП може тільки команда психолого-педагогічного
супроводу | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та методики початкової освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | інклюзія | uk_UA |
dc.subject | психолого-педагогічний супровід | uk_UA |
dc.subject | інклюзивний клас | uk_UA |
dc.title | Особливості психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивного класу | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |