Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГордійчук, Оксана Євгенівна
dc.date.accessioned2022-11-07T20:10:09Z
dc.date.available2022-11-07T20:10:09Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationГордійчук О.Є., Катеринюк Христина. Особливості психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивного класу. Матеріали студентської наукової конференції Чернівецького національного університету (12–14 квітня 2022 року). Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи. – Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. С.71-73.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5077
dc.description.abstractАктуальність окресленої науково-практичної проблеми пов’язана з активним упровадженням надання якісної інклюзивної освіти в закладах освіти. Школа зобов’язується надати кожному здобувачу освіти всі необхідні послуги для успішного навчання. Перед педагогічними працівниками щоразу постають нові вимоги, дотримання яких допомогли б організувати освітньо-виховний процес так, щоб усі учні могли продовжувати здобувати знання, вміння та навички не залежно від потреб. Ці умови є відправною точкою до пошуку сучасних методів навчання, нових форм спілкування та налагодження комунікації між усіма учасниками освітнього процесу. Сприяти ефективній реалізації залучення дітей з ООП може тільки команда психолого-педагогічного супроводуuk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.subjectінклюзіяuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний супровідuk_UA
dc.subjectінклюзивний класuk_UA
dc.titleОсобливості психолого-педагогічного супроводу учнів інклюзивного класуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу