Show simple item record

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.date.accessioned2022-11-07T21:14:10Z
dc.date.available2022-11-07T21:14:10Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationКифяк, О. (2022). Маркетинг в організації розвитку екологічного туризму Карпатського регіону. Вісник Економіки, 0(2), 45-58. doi:https://doi.org/10.35774/visnyk2022.02.045.uk_UA
dc.identifier.issn2786-4545
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5082
dc.description.abstractЗагострення уваги до проблем збереження навколишнього середовища та пошук нових маркетингових підходів і форм раціонального використання природних рекреаційних ресурсів у Карпатському регіоні сприятиме формуванню екологічної культури, ціннісних екологічних орієнтацій, вміння керуватися моральними і правовими нормами й правилами екологічно грамотної поведінки в навколишньому середовищі тощо. Важливе місце у вирішенні цих проблем відводиться екологічному туризму та маркетингу в організації розвитку екотуризму, який допоможе усвідомити, що раціональне рекреаційне природокористування не тільки сприятиме стимулюванню в’їзного потоку в регіон, зростанню добробуту, а й відіграє важливу роль у збереженні природних багатств регіону як частини глобальних ресурсів. Мета дослідження полягає у визначенні екологічно привабливих територій для розвитку екологічного туризму, обґрунтуванні унікальності потенціалу Карпатського регіону для такого виду туризму та виявленні напрямів творчої імплементації зарубіжного досвіду щодо встановлення стадій маркетингового процесу в організації розвитку екологічного туризму. На основі аналізу можливостей для розвитку екологічного туризму в Карпатському регіоні, зокрема розподілу земель природно-охоронного призначення та їх функціональної структури, наявності заповідників та національних природних парків та ін., встановлено унікальність регіону для розвитку екологічного туризму. Шляхом анкетування туристів, що відвідали Вижницький національний парк, встановлено високий рівень зацікавленості екологічними туристичними продуктами. На основі вивчення зарубіжного досвіду визначено стадії маркетингового процесу, що можуть бути імплементовані в практику організації розвитку екотуризму у Карпатському регіоні. Запропоновано найбільш перспективні види екологічних туристичних продуктів та встановлено вплив розвитку екотуризму на збалансованість природоохоронних, економічних, соціальних, культурних, інтеграційних та інших інтересів у регіоні.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль: ЗУНУ, Вісник Економікиuk_UA
dc.subjectмаркетинг; екотуризм; привабливі території; стадії маркетингового процесу; туристичний продукт; збалансованість інтересівuk_UA
dc.titleМаркетинг в організації розвитку екологічного туризму Карпатського регіонуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record