Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманюк, Світлана
dc.date.accessioned2022-11-10T17:59:58Z
dc.date.available2022-11-10T17:59:58Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5214
dc.description.abstractУ статті проаналізовано передумови та особливості формування української спільноти в Австралії, засоби її вливу на суспільно-політичне життя країни поселення, починаючи з кінця 1940-х років і до сьогодні. Доведено, що основним чинником створення і забезпечення життєдіяльності етнічної спільноти українців в Австралії впродовж окресленого періоду є вивчення української мови в системі рідномовного шкільництва, яка включає школи українознавства та рідні школи, а також українознавчі студії в університетах. Здійснено аналіз дидактичного супроводу цього процесу (навчальних програм, підручників і посібників, методичних рекомендацій і розробок), лінгводидактичних особливостей навчання української мови в англомовному середовищі. Обгрунтовано, що вивчення української мови відповідає державним освітнім стандартам і включає сім рівнів її засвоєння та здійснюється на основі восьми дидактичних принципів. Акцентовано, що наскрізною темою в усіх класах є тема «Національне виховання», вивчення якої сприяє формуванню національної свідомості австралійських українців.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherК.: ДУ «Інститут всесвітньої історії НАН України»uk_UA
dc.subjectАвстраліяuk_UA
dc.subjectукраїнське шкільництвоuk_UA
dc.subjectнавчання української мовиuk_UA
dc.subjectетнічна спільнота українцівuk_UA
dc.subjectнаціональне вихованняuk_UA
dc.subjectлінгводидактичне забезпеченняuk_UA
dc.subjectметодичні рекомендаціїuk_UA
dc.titleЛінгводидактичні засади навчання української мови в Австраліїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу