Show simple item record

dc.contributor.authorБарабащук, Ганна
dc.contributor.authorДушкевич, Мар'яна
dc.contributor.authorКорчак, Аліна
dc.date.accessioned2022-11-13T11:18:28Z
dc.date.available2022-11-13T11:18:28Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationДушкевич М.М. Барабащук Г.В. Корчак А.В. Психоемоційне самопочуття підлітків в умовах змішаного навчання Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія. Вип. 1. 2022. С.88-93uk_UA
dc.identifier.issn2786-5029
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5284
dc.description.abstractСтаття присвячена вивченню психоемоційного самопочуття здобувачів базової освіти в умовах дистанційного та очного формату навчання. Особливої уваги потребує необхідність запобігання розвитку емоційного напруження в учнів, що відкриє можливість розвивати їх пізнавальний інтерес у процесі засвоєння знань, враховуючи особливості змішаного навчання. Згідно наукових розвідок з’ясовано, що змішане навчання – це цілеспрямований процес здобування знань, умінь, навичок в умовах аудиторної та позааудиторної роботи в освітньому процесі на основі використання технологій традиційного, електронного, дистанційного та мобільного навчання за наявності самоконтролю тим, хто навчається. Змішане навчання має свої переваги та недоліки, та воно дає змогу реалізувати ключові завдання сучасної освіти, зокрема: розширити освітні можливості здобувачів освіти, стимулювати до свідомої суб’єктивної позиції в навчальному процесі, перейти від трансляції знань до інтерактивної взаємодії. Виявлено, що в умовах змішаного навчання учні з різною інтенсивністю реагують на стресову ситуацію змін форми навчання, та для більшості досліджуваних, тривожність залишається у стійкому прояві середнього рівня занепокоєння та дратівливості Відповідно до результатів статистичного аналізу, визначено відмінності між дистанційною та очною формами навчання, де тривожність щодо ситуацій шкільного життя проявляється більше в умовах очного навчання, аніж під час дистанційного навчання. Шкільна тривожність досліджуваних характеризується: загальним негативним емоційним фоном у стосунках із вчителями; негативними емоційними переживаннями ситуацій, що пов’язані із потребою саморозкриття та реалізацією себе; особливо гострою є тривога, яка пов’язана із ситуаціями перевірки (особливо публічної) знань, досягнень та можливостей. Встановлені прямі кореляційні взаємозв’язки між ситуативною тривожністю та компонентами шкільної тривожності підлітків, зокрема, із страхом перевірки знань, проблемами у стосунках з вчителями, страхом не відповідати очікуванням інших.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра практичної психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНауковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Психологія.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesISSN;2786-5010
dc.subjectзмішане навчання, самопочуття, тривожність, учніuk_UA
dc.titleПсихоемоційне самопочуття підлітків в умовах змішаного навчанняuk_UA
dc.title.alternativePSYCHO-EMOTIONAL WELL-BEING OF TEENAGERS IN CONDITIONS OF BLENDED LEARNINGuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record