СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНООСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГА
Abstract
На сьогоднішньому етапі реформування системи освіти зумовлює потребу постійного професійного розвитку педагога.
Нині викладачам доводиться вирішувати комплекс завдань, що стосуються розроблення авторських курсів та програм;
прогнозування та діагностування освітнього процесу; пошуку шляхів оптимізації освітнього середовища у ЗВО та ін. Все це
вимагає від сучасного педагога професійної школи інтеграції ключових компетентностей задля ефективного здійснення
навчально-організаційної, науково-методичної та інноваційної діяльності, пов’язаних із наданням освітніх послуг [1]. Тому
актуальним сьогодні є постійний професійно-особистісний розвиток педагога та пошук ефективних підходів до
вдосконалення спеціальних психолого-педагогічних і фахових складових його професійної діяльності.