Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКифяк, Олександр
dc.date.accessioned2022-11-17T12:17:21Z
dc.date.available2022-11-17T12:17:21Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKyfyak O.V. Current tasks and tools of environmental marketing in the concern of the sustainable development concept. Потенціал сталого розвитку в умовах регіональних та глобальних викликів / Potential for sustainable development in the context of regional and global challenges: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, 11-13 травня 2022 року, Чернівці (Україна) – Сучава (Румунія). Чернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2022. 132 с. С. 73-74. URL: http://mmix.cv.ua/wp-content/uploads/Z-001p_Materialy-konferentsiyi_compressed.pdf.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5648
dc.description.abstractТези доповіді на науковій конференції присвячені актуальним проблемам і завданням розвитку екологічного маркетингу на основі концепції сталого розвиткуuk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра маркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівці : Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковичаuk_UA
dc.subjectMarketing, environment, sustainable development, marketing toolsuk_UA
dc.titleCurrent tasks and tools of environmental marketing in the concern of the sustainable development conceptuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу