Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorАбрамова, Алла Сергіївна
dc.date.accessioned2022-11-17T14:25:30Z
dc.date.available2022-11-17T14:25:30Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2786-5738
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5659
dc.description.abstractУ статті досліджено дистанційне обслуговування юридичних осіб комерційними банками в Україні. Визначено, що їх обслуговування являється пріоритетним напрямком розвитку комерційних банків на основі переліку аргументованих фактів. Зазначені негативні тенденції погіршення стану банківської інфраструктури обслуговування корпоративних клієнтів. Акцентовано увагу на сучасних вітчизняних напрямках розвитку дистанційного банківського обслуговування юридичних осіб. Виявлено основні труднощі їх банківського обслуговування. Виокремлено та аргументовано головні тенденції розвитку обслуговування досліджуваних суб’єктів на основі удосконалення компетенцій розробки цифрових систем, ІТ-ландшафтів, єдиного комунікаційного середовища банку, відкритості до зовнішніх інформаційних систем та єдиної біометричної системи.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПроблеми сучасних трансформаційuk_UA
dc.relation.ispartofseriesСерія: економіка та управління;№ 2
dc.subjectкомерційний банк, дистанційне обслуговування, юридична особа, інтернет-банкінг, sms-інформування, Call-центрuk_UA
dc.titleДистанційне обслуговування юридичних осіб комерційними банками в Україніuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу