• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Факультет педагогіки, психології та соціальної роботи
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

НАРОДНА ТА АВТОРСЬКА КАЗКА ЯК ЗАСІБ МОРАЛЬНО-ЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Thumbnail
View/Open
основна стаття (239.7Kb)
Date
2022
Author
Рудницька-Юрійчук, Ірина
Metadata
Show full item record
Abstract
Потреба виховувати дітей і молодь на таких морально-духовних цінностях, що сприятимуть формуванню гуманної, чесної, доброї, справедливої людини,яка буде жити за законами добра – нагальна потреба сучасного українського суспільства. Пер ші роки життя дитини – першікроки до духовного ідеалу, і саме вони за певних умов можуть перетворитися в любов до правдитакраси, тяглість до рідного краю. Отже, основне завдання вихователівполягає у залученні дітей дошкільного вікудо духовних переживань, намагання зробити прагнення дитячих душ щирими, глибокими, різносторонніми. Ці навички формуються у дитинине за один місяць і навіть не за рік; даний процес відбуваєтьсяповільно, поступово, їх виховання значною мірою залежить від наполегливості й майстерності педагогів, їхньої поваги до дитини. Глибокої уваги вихователів потребує питання про шляхи формування у дошкільниківдуховного світогляду і відповідної системи цінностей. Ідеться про важливість виховання на засадах морально-етичного виховання, головний принцип якого можна сформулювати так:чини з іншими так, як хочеш, щоб чинили з тобою. Морально-етичне, духовневиховання дитини дошкільного вікутісно переплітається із емоційним розвитком. Посереднім показником становлення її духовної сфери і моральних якостей стає емоційне ставлення дитини до навколишнього світу. Емоційне ставлення до дійсності дитина переосмислює через художню літературу. Література, якуздатні сприймати діти дошкільного віку, ознайомлюючи їх з подіями і явищами навколишнього світу, водночас формує у них перші моральні і духовні цінності, морально-етичні уявлення і оцінкинавколишньої дійсності.У статті проаналізовані аспекти морально-ет ичноговиховання дітейдошкільного віку. З'ясовано, що організація морально-духовного виховання дошкільників засобами казки є ефективною технологією виховання і особистісного розвитку дитини.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6172
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV