Моніторинговий звіт за серпень 2022 року – Хмельницька область
Короткий опис(реферат)
Пройшло півроку війни. На регіональній журналістиці за цей час позначилися складні економічні реалії. Адаптуватися до воєнного часу непросто. Так, газета “Проскурів” перестала находити в продаж, наповнюється лиш сайт. Газета “Подільські вісті” виходить лиш на 4 сторінках. Газети “Подолянин” та «День за днем» — на 12 сторінках форматом А-3: друковані видання зменшили обсяги. «Подільські вісті» на першій шпальті пояснюють скруту політикою Укрпошти («Пошта має повернути кошти передплатникам!») та звертаються за фінансовою допомогою до читачів, «адже йдеться про подальше існування» газети. Усі газети активно наповнюють сайти та свої сторінки у мережі ФБ. Медіа Хмельниччини виходять у відносному тилу, хоча повітряні тривоги не оминають область. Але війна — це щодення, яке так чи інакше зачіпає: мобілізація, комендантська година, сирени, втрати на фронті, економічна криза… Тому війна – у різних ракурсах та аспектах — домінує в медіа.