dc.description.abstract | Важливим завданням будь-якого освітнього закладу є різнобічний
розвиток особистості кожної дитини, її соціальна адаптація у суспільстві. В наш
час актуальності набуває проблема готовності до навчання. Одним із основних
компонентів психологічної готовності до школи є мотиваційна готовність.
Особливо гостро питання готовності дитини до шкільного життя
стосується батьків майбутніх першокласників та закладів дошкільної освіти. У
роботі визначено особливості розвитку мотиваційної готовності дітей старшого
дошкільного віку до навчання у школі: сформована позиція школяра, вміння
керувати своєю поведінкою та розумовою діяльністю, сформованість певного
світогляду, готовність до оволодіння провідною в молодшому шкільному віці
навчальною діяльністю. Охарактеризовано особливості формування вміння
спостерігати, аналізувати повірювати та узагальнювати явища та події на цій
основі робити висновки. Розглянуто структуру мотивів навчання дітей старшого
дошкільного віку. Обґрунтовано важливість мотиваційної готовності дітей
старшого дошкільного віку до навчання у школі.
Проведений системний аналіз науково-методичних праць свідчить, що
важливою є проблема наступності в навчанні і вихованні дітей дошкільного віку
(Л.Артемова, О.Проскура, О.Савченко). Сутність поняття готовності дитини до
школи полягає в цілісному особистісному розвитку кожної дитини, створенні
середовища для повної соціальної та особистісної життєдіяльності дитини, її
творчого розвитку,навчання, виховання, реалізації пізнавальних потреб
протягом дошкільного дитинства та планового переходу до вищих освітніх
ступенів | uk_UA |