dc.description.abstract | Мета роботи – теоретично обгрунтувати та експерементально перевірити
корекційний вплив логопедичних ігор на дітях дошкільного віку щодо їхньої
звуковимови.
Завдання дослідження:
застосувати та проаналізувати використання ігор у логопедичній
роботі;
сприяти на розумові здібності дитини, розвивати її уяву, тренувати
пам'ять та увагу, працювати над мисленням, поглиблювати знання;
розвивати зв'язне мовлення, показувати та уточнювати на мовні
помилки виправляючи дітей.
охарактеризувати види логопедичних ігор, які використовуються у
практичній діяльності;
дослідити ефективність застосування ігор та ігрових прийомів у
логопедичній роботі з дітьми.
Об’єкт дослідження – навчально-ігрове середовище у закладі дошкільної
освіти.
Предмет дослідження – система дидактичних ігор та ігрових прийомів, як
найбільш ефективний засіб збагачення, уточнення, активізація словника дітей.
Методи, засоби, форми організації логопедично-ігрової діяльності дітей
дошкільного віку. | uk_UA |