Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКосован, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned2023-01-01T11:53:48Z
dc.date.available2023-01-01T11:53:48Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6287
dc.description.abstractМета роботи – теоретично обгрунтувати та експерементально перевірити корекційний вплив логопедичних ігор на дітях дошкільного віку щодо їхньої звуковимови. Завдання дослідження:  застосувати та проаналізувати використання ігор у логопедичній роботі;  сприяти на розумові здібності дитини, розвивати її уяву, тренувати пам'ять та увагу, працювати над мисленням, поглиблювати знання;  розвивати зв'язне мовлення, показувати та уточнювати на мовні помилки виправляючи дітей.  охарактеризувати види логопедичних ігор, які використовуються у практичній діяльності;  дослідити ефективність застосування ігор та ігрових прийомів у логопедичній роботі з дітьми. Об’єкт дослідження – навчально-ігрове середовище у закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження – система дидактичних ігор та ігрових прийомів, як найбільш ефективний засіб збагачення, уточнення, активізація словника дітей. Методи, засоби, форми організації логопедично-ігрової діяльності дітей дошкільного віку.uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та психології дошкільної освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectграuk_UA
dc.subjectлогопедичні ігриuk_UA
dc.subjectрозвиток мовленняuk_UA
dc.subjectкорекція мовленняuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleЛогопедичні ігри, як засіб розвитку та корекції мови дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу