Показати скорочений опис матеріалу
Логопедичні ігри, як засіб розвитку та корекції мови дітей дошкільного віку
dc.contributor.author | Косован, Ірина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2023-01-01T11:53:48Z | |
dc.date.available | 2023-01-01T11:53:48Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6287 | |
dc.description.abstract | Мета роботи – теоретично обгрунтувати та експерементально перевірити корекційний вплив логопедичних ігор на дітях дошкільного віку щодо їхньої звуковимови. Завдання дослідження: застосувати та проаналізувати використання ігор у логопедичній роботі; сприяти на розумові здібності дитини, розвивати її уяву, тренувати пам'ять та увагу, працювати над мисленням, поглиблювати знання; розвивати зв'язне мовлення, показувати та уточнювати на мовні помилки виправляючи дітей. охарактеризувати види логопедичних ігор, які використовуються у практичній діяльності; дослідити ефективність застосування ігор та ігрових прийомів у логопедичній роботі з дітьми. Об’єкт дослідження – навчально-ігрове середовище у закладі дошкільної освіти. Предмет дослідження – система дидактичних ігор та ігрових прийомів, як найбільш ефективний засіб збагачення, уточнення, активізація словника дітей. Методи, засоби, форми організації логопедично-ігрової діяльності дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | педагогіки та психології дошкільної освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.subject | гра | uk_UA |
dc.subject | логопедичні ігри | uk_UA |
dc.subject | розвиток мовлення | uk_UA |
dc.subject | корекція мовлення | uk_UA |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk_UA |
dc.title | Логопедичні ігри, як засіб розвитку та корекції мови дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету