dc.description.abstract | Емоційний інтелект є тим субстратом, на основі якого відбувається успішна самореалізація та соціалізація. Якщо IQ визначає потенціал людини в оперуванні інформацією, схемами, правилами тощо, то ЕQ дозволяє людині
стати успішною через розуміння власних переживань та станів інших людей, налагодження з ними конструктивної взаємодії, гнучко пристосовуватись до нових, змінних умов навколишнього середовища. Особливо, коли мова йде про
здобуття вищої освіти фахівців системи «людина-людина», управління емоційними станами стає завданням номер один.
Вивченням психологічної анатомії емоційного інтелекту вчені та практики займаються давно та успішно, але введення вивчення цього феномену у формат здобуття професійної освіти вимагає від психологічної науки та практики нових пошукових активностей, чим, власне, і обумовлена актуальність нашого дослідження.
Об’єктом роботи є емоційний інтелект особистості.
Предметом є психологічні параметри емоційного інтелекту в умовах здобуття професійної освіти.
Метою роботи є розвиток емоційного інтелекту здобувачів вищої освіти.
Завдання:
1. Здійснити аналіз феномену емоційного інтелекту.
2. Виявити особливості прояву емоційного інтелекту у здобувачів вищої освіти.
3. Визначити ефективну стратегію розвитку емоційного інтелекту в процесі здобування професійної освіти. | uk_UA |