dc.description.abstract | Сьогодні Україна ставить перед собою мету, яка передбачає інтеграцію до європейського простору. Варто зауважити, що досягнення такої мети можливе за умов демократизації усього українського суспільства. Важливим при цьому є спрямування на європейські цінності. А задля того, щоб відбулася незворотність демократичних процесів, наша держава має потребу у набутті усіма соціальними інститутами, у тому числі і вищими закладами освіти насамперед відповідних демократичних цінностей. Саме така потреба зумовлює актуальність дослідження.
У ХХ столітті наша держава як частина минулої соціалістичної системи розпочала епоху демократії, яка набула свого еволюційного розвитку при переході до наступного століття. У наш час крокування у бік демократії набуло швидких темпів і глобального масштабу.
Об’єкт дослідження – управлінська діяльність студентів в умовах вищого закладу освіти.
Предмет дослідження – психологічні та особистісні характеристики студентів – членів студентського самоврядування.
Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та емпіричній перевірці психологічних особливостей студентів, які здійснюють управлінську діяльність у складі студентського самоврядування закладу вищої освіти. Гіпотеза дослідження базується на припущенні про те, що:
– потреба у функціонуванні студентського самоврядування зумовлюється специфікою віку, етапом соціалізації та особливостями функціонування освітнього закладу;
– участь у студентському самоврядування забезпечується наявністю у студентів
відповідних психологічних якостей та характеристик, що формують у них потребу в активній лідерській діяльності в умовах вищого закладу освіти. | uk_UA |