Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorТанасе, Марина Петрівна
dc.date.accessioned2023-01-26T16:55:19Z
dc.date.available2023-01-26T16:55:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6504
dc.description.abstractСучасні тенденції розвитку системи початкової освіти демонструють швидкісні зміни та зростання мобільності. Новими завданнями освіти в Україні, що спрямовуються на демократизацію та гуманізацію освітнього процесу, окреслюються новими пріоритетами навчання та виховання, сприяють формуванню особистісної ініціативи, здатності до раціональної творчої діяльності. Основна мета у визначається у формуванні гармонійно розвиненої особистості учнів, їхньої індивідуальної самовираженості. Пізнавальний інтерес надає можливість особистості проявляти неповторну індивідуальність, прокладати свій шлях у житті, творчо самореалізовуватися, працювати з ініціативою, захопленням. Завдяки пізнанню предмета, об’єкта пізнавального інтересу здійснюється особистісний розвиток. На уроках образотворчого мистецтва ефективність навчання прямо залежить від рівня розвитку пізнавального інтересу молодших школярів у цьому процесі та наявними вміннями у вчителя створити сприятливі умови для розвитку інтересу. Відповідно, від учнів вимагаються глибокі знання з образотворчого мистецтва, вміння до самостійного отримання нових знань, здатність до адаптації в швидко змінних умовах життєдіяльності.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра педагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВАuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу