• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Юридичний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Юридичний факультет
  • Наукові праці
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Концептуальні засади розвитку вітчизняного адміністративного права та процесу: тенденції, перспектива, практика

Thumbnail
View/Open
Концептуальні засади розвитку вітчизняного адміністративного права та процесу.pdf (483.6Kb)
Date
2022
Author
Kovbas, Ihor
Metadata
Show full item record
Abstract
Досліджуються міжнародні стандарти, пов’язані з матеріально-правовими аспектами заборони діяльності полі­тичних партій у мирний час та в умовах дії воєнного стану, за підсумками чого автор обґрунтовує, що вкрай важливе значення має забезпечення політичного плюралізму, широкоглядності та толерантності, у тому числі у політичній системі, що не допускає втручання у функціонування політичних партій, навіть якщо їх діяльність спрямована з використанням лише демократичних та правомірних засобів на популяризацію та реалізацію поглядів, у яких йдеться, зокрема, про новий конституційний лад та правовий порядок чи фундаментальні територіальні зміни. Водночас, антидемократична та насильницька чи дивер­сійно-підривна спрямованість діяльності партії підтверджу­ється, а ступінь загрози національній безпеці, демократичним засадам організації суспільства та належному забезпеченню прав та основоположних свобод людини оцінюється за резуль­ татами дослідження положень її статутних та програмних доку­ ментів, політичних заяв її представників у взаємозв’язку з тим, якою є фактична політична платформа та реальні заходи, які здійснюються її керівними політичними діячами та іншими членами партії для її реалізації. Також, законодавство України має закріпити детально опрацьовану модель призупинення діяльності партій в умовах дії воєнного стану із зобов’язанням компетентних адміністративних органів порушити перед судом питання про заборону діяльності відповідних політичних партій з необхідністю розглянути такі справи з максимально можливим з урахуванням воєнно-політичної обстановки дотри­ манням гарантій справедливого судового розгляду. Крім того, матеріально-правова складова механізму держав­ ного контролю за діяльністю політичних партій має включати правила репрезентативності політичних партій та критерії правомірності ототожнення члена політичної партії з відпо­ відною політичною партією для цілей реалізації положень про юридичну відповідальність політичних партій у зв’язку з проти­ правними діями, вчиненими їх членами. Видається очевидним, що єдиним можливим заходом реагування партії на проти­ правні дії її члена, який б виключав її відповідальність за них, є їх негайне засудження повноважним представником партії з невідкладним розірванням усіх організаційно-правових зв’язків з такими членами, що включає виключення з партії, припинення членства у фракції політичної партії у представницьких органах держави та інші заходи такого характеру. У іншому випадку, що включає формальне несхвалення, дистанціювання або пряму підтримку політичною партією дій її члена, відповідна політична партія має нести правові наслідки, визначені з урахуванням характеру та тяжкості порушення, у тому числі зважаючи на ступінь політичного впливу позицій партії.
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6544
Collections
  • Наукові праці

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV