• українська
    • English
  • English 
    • українська
    • English
  • Login
View Item 
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
  •   ARCher Home
  • Географічний факультет
  • Кваліфікаційні роботи студентів
  • Магістерські роботи
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Розвиток творчого потенціалу у вивченні природничої географії

Thumbnail
View/Open
Розвиток творчого потенціалу людини є важливою ціллю системи освіти як в Україні, так і у світі. Дедалі більше досліджень засвідчують, що т. зв. «креативні» види діяльності відіграватимуть вагому роль у суспільстві, а саме явище творчості, переважно образотворчої, все активніше проникає у навчальне середовище як метод і засіб едукації. Вивчення останніх є насущним завданням, особливо в контексті шкільної географії, оскільки сьогодні спостерігається величезна їх кількість, в якій все важче орієнтуватись усім суб’єктам навчально-виховного процесу на різних формах навчально-виховної діяльності. Українська педагогічна школа зробила значний внесок у вивчення засобів навчання: вона окреслила їх як графічно-знакові моделі (далі ГЗМ), до яких можна віднести як найпростіші графічні схеми, так і складні онтології. Вони дійсно дозволяють спростити та зробити цікавішим процес вивчення географії, яка містить складні для сприйняття, але важливі знання про природу, орієнтування, картографічні твори тощо (2.305Mb)
Date
2022-12-30
Author
Алєксєєв, Владислав Володимирович
Metadata
Show full item record
URI
https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6650
Collections
  • Магістерські роботи

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV
 

 

Browse

All of ARCherCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

ARCher software copyright © 2021  ChNU
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
Atmire NV