Show simple item record

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorФень, Катерина
dc.date.accessioned2023-09-30T18:15:14Z
dc.date.available2023-09-30T18:15:14Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationБабух І. Б., Фень К. С. Виокремлення ризиків в маркетинговому аналізі. Економічний простір. 2023. № 186. С. 93-96.uk_UA
dc.identifier.issn2224-6282
dc.identifier.issn2224-6290
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7439
dc.description.abstractУ статті аналізуються ризики в маркетинговій діяльності підприємства. Здійснення такої діяльності в умовах значної невизначеності ринкового середовища супроводжуються ризиками, діагностувати які, мінімізувати їх негативні наслідки і є завданням маркетингової служби підприємства. Аналіз ризиків в маркетинговій діяльності вимагає системної маркетингової інформації, яку маркетологи виокремлюють серед різноманітних джерел. Теорія і практика маркетингу виробили свою класифікацію маркетингових ризиків, яка існує по різним критеріям, і в маркетинговому аналізі ця класифікація допомагає фахівцям визначати різновиди ризиків, їх кількість, динаміку настання тощо. Найбільш важливим є аналіз джерел та чинників маркетингових ризиків, тобто тих причин або рушійних сил, які породжують ризики. Вітчизняний ринок з його специфічними характеристиками створює для українських підприємств цілу систему маркетингових ризиків, звідси їх сучасний аналіз та розробка на його основі комплексу спеціальних заходів будуть дозволяти підприємствам української економіки розвивати їх та зміцнювати свої ринкові позиції.uk_UA
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВиданичий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономічний простір;186
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий аналізuk_UA
dc.subjectневизначеністьuk_UA
dc.subjectмаркетинговий ризикuk_UA
dc.subjectкласифікація маркетингових ризиківuk_UA
dc.subjectджерела ризиківuk_UA
dc.subjectчинники ризиківuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговими ризикамиuk_UA
dc.titleВИОКРЕМЛЕННЯ РИЗИКІВ В МАРКЕТИНГОВОМУ АНАЛІЗІ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeIDENTIFICATION OF RISKS IN THE MARKETING ANALYSIS OF AN ENTERPRISEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record