Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorЗрибнєва, Ірина
dc.date.accessioned2023-10-01T08:39:06Z
dc.date.available2023-10-01T08:39:06Z
dc.date.issued2023-06-08
dc.identifier.citationБабух І. Б., Зрибнєва І. П. Методологія наукових досліджень в маркетингу скрізь призму цифрових технологій. Інформаційне суспільство : технологічні, економічні та технічні аспекти становлення (випуск 78) : матеріали Міжнародної наукової інтернет-конференції, (м. Тернопіль, Україна – м. Переворськ, Польща, 8-9 червня 2023 р.) / [редкол. : О. Патряк та ін. ] ; ГО «Наукова спільнота»; WSSG w Przeworsku. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б. 204 с. С. 121-122.uk_UA
dc.identifier.issn2522-932X
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7442
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherФО-П Шпак В.Б.uk_UA
dc.relation.ispartofseries;Випуск 78
dc.titleМетодологія наукових досліджень в маркетингу скрізь призму цифрових технологійuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу