Exploring benefits and models of blended learning technology in modern professional training
Короткий опис(реферат)
У статті показано основні шляхи застосування
технології змішаного навчання при сучасній
професійній підготовці фахівців. Метою статті
є з’ясувати основні шляхи застосування
технології змішаного навчання в сучасній
професійній підготовці фахівців. Методична
концепція передбачає категоріальнокомпонентний аналіз технології змішаного
навчання в сучасній професійній підготовці
фахівців у таких вимірах:філософський,
психологічний, культурний, соціальнопедагогічний У статті застосовувалися такі
методологічні підходи: соціосистемний,
інформаційний, синергетичний,
міждисциплінарний, аксіологічний,
культурологічний, структурнофункціональний та предметно-діяльнісний. У
зв’язку з цифровою трансформацією освіти
виокремимо три основні компоненти
змішаного навчання, які можна реалізувати в
закладі вищої освіти, тобто в його
інформаційно-освітньому середовищ
(традиційне навчання (face to face); самостійне
навчання (self-study learning); спільне онлайннавчання (online collaborative learning).
Найпопулярнішими є чотири базові моделі
змішаного навчання, які розглянуто у статті
(ротаційна модель, гнучка модель, модель
самостійного змішування, віртуальнозбагачена модель).