Show simple item record

dc.contributor.authorKovalchuk, Inna
dc.date.accessioned2023-10-10T17:33:51Z
dc.date.available2023-10-10T17:33:51Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7476
dc.description.abstractУ статті показано основні шляхи застосування технології змішаного навчання при сучасній професійній підготовці фахівців. Метою статті є з’ясувати основні шляхи застосування технології змішаного навчання в сучасній професійній підготовці фахівців. Методична концепція передбачає категоріальнокомпонентний аналіз технології змішаного навчання в сучасній професійній підготовці фахівців у таких вимірах:філософський, психологічний, культурний, соціальнопедагогічний У статті застосовувалися такі методологічні підходи: соціосистемний, інформаційний, синергетичний, міждисциплінарний, аксіологічний, культурологічний, структурнофункціональний та предметно-діяльнісний. У зв’язку з цифровою трансформацією освіти виокремимо три основні компоненти змішаного навчання, які можна реалізувати в закладі вищої освіти, тобто в його інформаційно-освітньому середовищ (традиційне навчання (face to face); самостійне навчання (self-study learning); спільне онлайннавчання (online collaborative learning). Найпопулярнішими є чотири базові моделі змішаного навчання, які розглянуто у статті (ротаційна модель, гнучка модель, модель самостійного змішування, віртуальнозбагачена модель).uk_UA
dc.language.isoen_USuk_UA
dc.publisheramazoniauk_UA
dc.subjectKeywords: technology of blended learning, professional training of specialists, digital transformation of education, information and educational environment, basic models of blended learning.uk_UA
dc.titleExploring benefits and models of blended learning technology in modern professional traininguk_UA
dc.title.alternativeВпровадження технології змішаного навчання в сучасну професійну підготовку фахівцівuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record