Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМихайлина, Діана
dc.contributor.authorПаламарюк, Ольга
dc.date.accessioned2023-10-23T19:06:13Z
dc.date.available2023-10-23T19:06:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationМихайлина Д., Паламарюк О. (2021) СТРЕСОГЕННІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇuk_UA
dc.identifier.issnISSN 2519-240X (print), ISSN 2519-4372 (online)
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7533
dc.description.abstractУ статті досліджені деякі стресогенні аспекти реклами в умовах глобалізації та діджиталізації. Проаналізовано структуру, динаміку та тенденції розвитку світового рекламного ринку. Надана оцінка напрямків та обсягу маніпулятивно-стресогенного впливу глобальної рекламної комунікації на потенційну аудиторію; окреслено міжнародний досвід та основні заходи регулювання світового рекламного ринку з метою нівелювання такого впливу.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра міжнародної економіки ЧНУuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherЧернівецький національний університет імені Юрія Федьковичаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;834
dc.subjectглобалізація, діджиталізація, Інтернет, міжнародна комунікаційна політика, онлайн-реклама, психологія реклами, стресогенністьuk_UA
dc.titleСТРЕСОГЕННІ АСПЕКТИ РЕКЛАМИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу