Використання засобів зворотного зв'язку під час дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти
Переглянути
Дата
2023Автор
Шульга, Альона
Дідух, Віталія
Gatrych, Ivan
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Анотація. Мета статті полягає у здійсненні аналізу засобів зворотного зв’язку під час дистанційного навчання в закладах вищої освіти. Методологія дослідження поєднує загальнонаукові методи теоретичного дослідження (аналіз, класифікації та узагальнення) з філософськими (системно-структурний аналіз, формальнологічний метод), також включає наукові підходи (компетентнісний, системний та комплексний). Наукова новизна полягає в тому, що, використовуючи вищевказані методи та наукові підходи, у статті охарактеризовано особливості реалізації зворотного зв’язку та здійснено класифікацію засобів зворотного зв’язку під час дистанційного навчання студентів у закладах вищої освіти. Висновки. Отже, зворотний зв’язок є важливою складовою будь-якого заняття, цінність якого стає ще більш вагомою під час дистанційного навчання. Розглянуто основні характеристики зворотного зв’язку (функція, час, графік і тип), а також особливості, які слід враховувати під час надання зворотного зв’язку як в «очному», так і в дистанційному навчанні. В процесі такої форми навчання викладачі та студенти спілкуються опосередковано за допомогою різноманітних цифрових пристроїв для встановлення зворотного зв’язку шляхом використання різних інтернет-платформ та інструментів, які класифіковано за функціональними можливостями (платформи для організації онлайн-заняття, онлайн-класи, онлайн-форми, інструменти миттєвого зворотного зв’язку, онлайн-тести, онлайн-вікторини, інтерактивні дошки, ментальні карти, звуковий онлайн зв’язок). Розглянуті засоби допомагають викладачу організувати ефективний зворотний зв’язок зі здобувачами вищої освіти під час дистанційного навчання. Перспектива подальших дослідженнях полягає в більш детальному аналізі розглянутих засобів зворотного зв’язку в режимі дистанційного навчання.