Show simple item record

dc.contributor.authorВербівська, Людмила Василівна
dc.date.accessioned2023-12-04T19:33:44Z
dc.date.available2023-12-04T19:33:44Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.citationФункціональне значення сертифікації, стандартизації та управління якістю продукції в сучасних бізнес-процесах. Економіка та суспільство, (54).uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8562
dc.description.abstractУ статті розглянуто особливості впливу ринкової конкуренції на забезпечення високої якості продукції як ключового завданням для сучасного бізнесу. Досліджено роль сертифікації, стандартизації та управління якістю продукції в сучасних бізнес-процесах. Визначено, що сертифікація є важливим інструментом для підтвердження якості продукції, яка дозволяє підприємствам довести, що їхні товари або послуги відповідають встановленим стандартам і вимогам, що підвищує довіру споживачів і сприяє загальному зростанню обсягів продажів. Доведено, що стандартизація, у свою чергу, визначає загальні вимоги до продукції, які повинні дотримуватися усіма виробниками, що присутні на ринку, оскільки це спрощує процеси виробництва, робить їх більш ефективними і зменшує ризик виробничих помилок. Розглянуто вплив стандартизації на загальне спрощення процесу сертифікації, яке пов’язане з тим, що більшість сертифікаційних організацій використовують стандарти як основу для своєї роботи.uk_UA
dc.publisherкономіка та суспільствоuk_UA
dc.subjectсертифікація, стандартизація, управління якістю, управління виробництвом, бізнес-процесиuk_UA
dc.titleФункціональне значення сертифікації, стандартизації та управління якістю продукції в сучасних бізнес-процесахuk_UA
dc.title.alternativeФункціональне значення сертифікації, стандартизації та управління якістю продукції в сучасних бізнес-процесах. Економіка та суспільство, (54).uk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record