Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабух, Ілона
dc.contributor.authorВенгер, Євгеній
dc.date.accessioned2024-02-19T18:07:17Z
dc.date.available2024-02-19T18:07:17Z
dc.date.issued2024-02-02
dc.identifier.citationБабух І., Венгер Є. Гіпотеза в системі методології маркетингових досліджень. International Scientific Conference Transformation processes of the economic system in the context of modern challenges : Conference Proceedings (February 2-3, 2024. Klaipeda, Lithuania). Riga, Latvia : Baltija Publishing, 292 pages. Р. 189-191uk_UA
dc.identifier.isbn978-9934-26-398-9
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9240
dc.description.sponsorshipмаркетингу, інновацій та регіонального розвиткуuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherRiga, Latvia : Baltija Publishinguk_UA
dc.titleГіпотеза в системі методології маркетингових дослідженьuk_UA
dc.title.alternativeHypothesis in the system of marketing research methodologyuk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу