Show simple item record

dc.contributor.authorГарвасюк, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned2024-02-27T19:22:06Z
dc.date.available2024-02-27T19:22:06Z
dc.date.issued2023-06-14
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9575
dc.description.abstractЛюди від природи соціальні, і ця схильність спонукає нас будувати стосунки. Зокрема, романтичні стосунки та дружба мають унікальний двосторонній вплив на розвиток особистості. Ці тісні стосунки впливають на загальний добробут людей, а також надають мети та сенсу нашому існуванню. Вони впливають на розвиток ідентичності, зміцнення психічного здоров’я та підвищення рівня задоволеності життям. Любов і дружба унікальні своєю добровільною та дуальною природою, і саме ця природа ставить їх у центр уваги та робить схильними до змін протягом життя. Особливого значення любов і дружба набувають у підлітковому віці, коли особистість прагне близькості та сильної соціальної підтримки. Проте такі стосунки можуть мати як позитивний, так і негативний вплив на розвиток особистості, оскільки підлітки дуже чутливі до зовнішніх негативних впливів. Так, девіантна поведінка може бути результатом спілкування з друзями чи стосунків із першим романтичним партнером. Ставлення підлітків до дружби і кохання також залежить від особливостей їхнього характеру, цінностей, переконань, самооцінки тощо. Усе це визначає актуальність дослідження взаємозв’язків між типом особистості та поведінкою у неформальних стосунках у підлітковому віці. Мета дослідження – з’ясувати взаємозалежність неформальних стосунків у підлітковому віці від типу особистості. Об’єкт дослідження – неформальні стосунки. Предмет дослідження – поведінкові прояви неформальних стосунків. Гіпотеза дослідження – типологія особистості позначається на специфічних проявах неформальних стосунків. Поставлена мета, узгоджена з предметом і об’єктом дослідження, та визначена гіпотеза бакалаврської роботи передбачає виконання низки завдань: • з’ясувати значення понять «дружба» і «любов» у сучасних психологічних дослідженнях; • проаналізувати типології особистості, популярні у сучасних наукових дослідженнях; • визначити особливості ставлення до неформальних стосунків у підлітковому віці; • здійснити емпіричне дослідження взаємозалежності неформальних стосунків у підлітковому віці і типу особистості; • обрати три ключові методики тестування, які дадуть змогу підтвердити або спростувати гіпотезу дослідження; • охарактеризувати прояви різних типів особистості підлітків у неформальних стосунках.uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesбакалаврські роботи;educ2023_17б
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectнеформальні стосункиuk_UA
dc.subjectментальне здоров'яuk_UA
dc.subjectрозвиток ідентичностіuk_UA
dc.subjectдевіантна поведінкаuk_UA
dc.title«Психологічні особливості неформальних стосунків підлітків»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record