Показати скорочений опис матеріалу
«Психологічні особливості неформальних стосунків підлітків»
dc.contributor.author | Гарвасюк, Вікторія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T19:22:06Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T19:22:06Z | |
dc.date.issued | 2023-06-14 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9575 | |
dc.description.abstract | Люди від природи соціальні, і ця схильність спонукає нас будувати стосунки. Зокрема, романтичні стосунки та дружба мають унікальний двосторонній вплив на розвиток особистості. Ці тісні стосунки впливають на загальний добробут людей, а також надають мети та сенсу нашому існуванню. Вони впливають на розвиток ідентичності, зміцнення психічного здоров’я та підвищення рівня задоволеності життям. Любов і дружба унікальні своєю добровільною та дуальною природою, і саме ця природа ставить їх у центр уваги та робить схильними до змін протягом життя. Особливого значення любов і дружба набувають у підлітковому віці, коли особистість прагне близькості та сильної соціальної підтримки. Проте такі стосунки можуть мати як позитивний, так і негативний вплив на розвиток особистості, оскільки підлітки дуже чутливі до зовнішніх негативних впливів. Так, девіантна поведінка може бути результатом спілкування з друзями чи стосунків із першим романтичним партнером. Ставлення підлітків до дружби і кохання також залежить від особливостей їхнього характеру, цінностей, переконань, самооцінки тощо. Усе це визначає актуальність дослідження взаємозв’язків між типом особистості та поведінкою у неформальних стосунках у підлітковому віці. Мета дослідження – з’ясувати взаємозалежність неформальних стосунків у підлітковому віці від типу особистості. Об’єкт дослідження – неформальні стосунки. Предмет дослідження – поведінкові прояви неформальних стосунків. Гіпотеза дослідження – типологія особистості позначається на специфічних проявах неформальних стосунків. Поставлена мета, узгоджена з предметом і об’єктом дослідження, та визначена гіпотеза бакалаврської роботи передбачає виконання низки завдань: • з’ясувати значення понять «дружба» і «любов» у сучасних психологічних дослідженнях; • проаналізувати типології особистості, популярні у сучасних наукових дослідженнях; • визначити особливості ставлення до неформальних стосунків у підлітковому віці; • здійснити емпіричне дослідження взаємозалежності неформальних стосунків у підлітковому віці і типу особистості; • обрати три ключові методики тестування, які дадуть змогу підтвердити або спростувати гіпотезу дослідження; • охарактеризувати прояви різних типів особистості підлітків у неформальних стосунках. | uk_UA |
dc.description.sponsorship | кафедра психології | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | бакалаврські роботи;educ2023_17б | |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | неформальні стосунки | uk_UA |
dc.subject | ментальне здоров'я | uk_UA |
dc.subject | розвиток ідентичності | uk_UA |
dc.subject | девіантна поведінка | uk_UA |
dc.title | «Психологічні особливості неформальних стосунків підлітків» | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Бакалаврські роботи
Бакалаврські роботи студентів факультету