Розвиток самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів засобами дистанційного навчання.
dc.contributor.author | Піць, Наталія Фрізанівна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:02:25Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:02:25Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9589 | |
dc.description.abstract | Кваліфікаційна робота присвячена актуальній та важливій проблемі розвитку самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів з використанням засобів дистанційного навчання. Робота складається з двох розділів, кожен з яких розглядає окремі аспекти даної проблеми. У першому розділі «Теоретичні засади проблеми розвитку самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів засобами дистанційного навчання» проводиться ретроспективний аналіз досліджень у науковій літературі щодо цієї проблеми, висвітлюються психолого-педагогічні аспекти поняття «самостійна пізнавальна діяльність молодших школярів» та розглядається специфіка розвитку цієї діяльності у дітей молодшого шкільного віку. Окрема увага приділяється ролі дистанційного навчання у розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів початкової школи. Другий розділ «Організаційно-педагогічні умови розвитку самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів засобами дистанційного навчання» присвячений дослідженню організаційних та педагогічних аспектів розвитку самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів з використанням дистанційного навчання. Автором обґрунтовуються організаційно-педагогічні умови для ефективного розвитку цієї діяльності, зокрема дотримання вимог до засобів дистанційного навчання, застосування системно-діяльнісного підходу до використання програмних засобів дистанційного навчання та готовність вчителів початкових класів до розвитку самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів через дистанційне навчання. 4 Магістерська робота спрямована на вивчення та розробку практичних рекомендацій щодо впровадження дистанційного навчання як засобу розвитку самостійної пізнавальної діяльності учнів початкової школи. Робота враховує актуальні вимоги до сучасної освіти та розвитку молодших поколінь, підкреслюючи значущість розвитку навичок самостійного навчання та пізнавальної активності учнів. | uk_UA |
dc.subject | самостійна пізнавальна діяльність, пізнавальна активність, пізнавальна діяльність, самостійна робота, самостійна навчальна діяльність, дистанційне навчання, змішане навчання, технологія «перевернутий клас», онлайн навчання, офлайн навчання | uk_UA |
dc.title | Розвиток самостійної пізнавальної діяльності молодших школярів засобами дистанційного навчання. | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету