Показати скорочений опис матеріалу
Формування у молодших школярів умінь спілкування у позакласній виховній роботі
dc.contributor.author | Старчук, Тетяна Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2024-02-27T20:47:42Z | |
dc.date.available | 2024-02-27T20:47:42Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9596 | |
dc.description.abstract | У сучасному освітньому контексті актуальною є проблема формування у молодших школярів умінь спілкуватися у позакласній виховній роботі. У даному дослідження проведено аналіз проблеми формування умінь спілкуватися учнів у науковій літературі. Зосереджено увагу на специфіці формування умінь спілкуватися у дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто комунікативний потенціал позакласної роботи як важливого чинника у формуванні в учнів початкової школи навичок ефективного спілкування. Висновки розділу надають узагальнену інформацію щодо теоретичних підходів до проблеми та визначають ключові аспекти, які будуть детальніше розглядатися. Другий розділ присвячений конкретним аспектам формування умінь спілкуватися учнів початкової школи в позакласній виховній діяльності. Розглянуто методи діагностики рівня сформованості цих умінь у молодших школярів та запропоновано оптимізацію процесу комунікації в рамках позакласних заходів. Окрема увага приділяється методичному супроводу для формування в учнів початкової школи ефективних навичок спілкування у позакласному вихованні. | uk_UA |
dc.subject | уміння спілкуватися, позакласна виховна робота комунікативний потенціал, формування навичок спілкування, діагностика умінь, оптимізація комунікації | uk_UA |
dc.title | Формування у молодших школярів умінь спілкування у позакласній виховній роботі | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Долучені файли
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
-
Магістерські роботи
Магістерські роботи студентів факультету