Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСтарчук, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned2024-02-27T20:47:42Z
dc.date.available2024-02-27T20:47:42Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9596
dc.description.abstractУ сучасному освітньому контексті актуальною є проблема формування у молодших школярів умінь спілкуватися у позакласній виховній роботі. У даному дослідження проведено аналіз проблеми формування умінь спілкуватися учнів у науковій літературі. Зосереджено увагу на специфіці формування умінь спілкуватися у дітей молодшого шкільного віку. Розглянуто комунікативний потенціал позакласної роботи як важливого чинника у формуванні в учнів початкової школи навичок ефективного спілкування. Висновки розділу надають узагальнену інформацію щодо теоретичних підходів до проблеми та визначають ключові аспекти, які будуть детальніше розглядатися. Другий розділ присвячений конкретним аспектам формування умінь спілкуватися учнів початкової школи в позакласній виховній діяльності. Розглянуто методи діагностики рівня сформованості цих умінь у молодших школярів та запропоновано оптимізацію процесу комунікації в рамках позакласних заходів. Окрема увага приділяється методичному супроводу для формування в учнів початкової школи ефективних навичок спілкування у позакласному вихованні.uk_UA
dc.subjectуміння спілкуватися, позакласна виховна робота комунікативний потенціал, формування навичок спілкування, діагностика умінь, оптимізація комунікаціїuk_UA
dc.titleФормування у молодших школярів умінь спілкування у позакласній виховній роботіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу