dc.description.abstract | Магістерська робота присвячена теоретичному аналізу та практичному
дослідженню питання розвитку пізнавального інтересу молодших школярів у
позакласній роботі. Для досягнення поставленої мети в першому розділі було
визначено сутність, зміст та нормативне поле проблеми розвитку пізнавального
інтересу молодших школярів, досліджено розвиток педагогічної думки питання,
здійснено аналіз сучасного стану розвитку пізнавального інтересу молодших
школярів в позакласній роботі. В другому розділі було проведено констатуючий
етап дослідження, а саме: підібрано засоби діагностики, визначено критерії,
показники та рівні сформованості пізнавального інтересу молодших школярів.
Даний етап сприяв розробці освітньої програми курсу позаурочної діяльності
«Розвиток пізнавальних здібностей «Ерудит» задля формування пізнавального
інтересу в молодших школярів.
Використовуючи блок курсу «Ерудит» було організовано позаурочну
проєктну діяльність молодших школярів 3 класу. Після цього був проведений ще
один етап, де учні повторно проходили діагностики розвитку пізнавального
інтересу. На практиці були зафіксовані позитивні зміни, більшість дітей отримали
кращі показники рівня сформованості пізнавального інтересу, з низького до
середнього та високого. | uk_UA |