Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБідяк, Маріна Віталіївна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:04:08Z
dc.date.available2024-02-27T21:04:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9604
dc.description.abstractМагістерська робота присвячена теоретичному аналізу та практичному дослідженню питання розвитку пізнавального інтересу молодших школярів у позакласній роботі. Для досягнення поставленої мети в першому розділі було визначено сутність, зміст та нормативне поле проблеми розвитку пізнавального інтересу молодших школярів, досліджено розвиток педагогічної думки питання, здійснено аналіз сучасного стану розвитку пізнавального інтересу молодших школярів в позакласній роботі. В другому розділі було проведено констатуючий етап дослідження, а саме: підібрано засоби діагностики, визначено критерії, показники та рівні сформованості пізнавального інтересу молодших школярів. Даний етап сприяв розробці освітньої програми курсу позаурочної діяльності «Розвиток пізнавальних здібностей «Ерудит» задля формування пізнавального інтересу в молодших школярів. Використовуючи блок курсу «Ерудит» було організовано позаурочну проєктну діяльність молодших школярів 3 класу. Після цього був проведений ще один етап, де учні повторно проходили діагностики розвитку пізнавального інтересу. На практиці були зафіксовані позитивні зміни, більшість дітей отримали кращі показники рівня сформованості пізнавального інтересу, з низького до середнього та високого.uk_UA
dc.subjectпізнання, інтерес, позакласна діяльність, позаурочна діяльність, пізнавальний інтерес, проєкт.uk_UA
dc.titleРозвиток пізнавального інтересу молодших школярів в позакласній роботіuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу