Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorСтанішевська, Ірина Василівна
dc.date.accessioned2024-02-27T21:48:21Z
dc.date.available2024-02-27T21:48:21Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9629
dc.description.abstractКваліфікаційна робота спрямована на дослідження та аналіз процесу розвитку монологічного мовлення у молодших школярів на уроках літературного читання. Монологічне мовлення є важливою складовою мовної та літературної компетентності учнів, і воно вимагає особливої уваги та методичного підходу для ефективного навчання та розвитку. У роботі проаналізовано основні підходи до визначення сутності поняття «монологічне мовлення молодших школярів», розкрито теоретичні підходи до розвитку монологічного мовлення в учнів молодшого шкільного віку, розглядаються педагогічні методи та прийоми, які можуть бути використані на уроках літературного читання для досягнення цієї мети. Також вивчається досвід вчителів та результати педагогічних досліджень у цій галузі. У дослідженні визначено критерії, показники та рівні сформованості монологічного мовлення учнів початкової школи. На основі аналізу теоретичних джерел та результатів емпіричного дослідження нами було обґрунтовано організаційно-педагогічні умови розвитку молодших школярів на уроках літературного читання Робота містить практичні приклади, які можуть бути використані в навчальному процесі.uk_UA
dc.subjectмовлення, монологічне мовлення, види мовленнєвої діяльності, розвиток мовлення, монолог, літературне читання, креативне і творче мислення, культура мовленняuk_UA
dc.titleРозвиток монологічного мовлення молодших школярів на уроках літературного читанняuk_UA
dc.typeWorking Paperuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу