Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБалан, Каріна Вікторівна
dc.date.accessioned2024-02-28T12:32:44Z
dc.date.available2024-02-28T12:32:44Z
dc.date.issued2023-06-20
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9639
dc.description.abstractСьогоднішня ситуація, яка виникла в Україні через військову агресію з боку РФ, значно вплинула на розвиток психологічної науки як в теоретичному, так і прикладному плані. Для науковців-психологів ця ситуація стала своєрідним «полем бою», оскільки поставила перед ними багато нових завдань, які стосуються допомоги і підтримку різних категорій населення в змінених умовах життя. Ці умови створюють ситуацію невизначеності перспектив і шляхів виходу з неї. Особливо це стосується такого важливого процесу в житті кожної людини як члена соціуму, як соціалізація. У межах сучасних реалій суспільного життя надзвичайно яскраво відбуваються зміни в свідомості, в поглядах, думках людей, у між особових стосунках, в структурі ціннісних орієнтацій, у змісті мотивів, наявних життєвих стереотипів. Усе це вплинуло як на розуміння змісту самої соціалізації, так і на її понятійному апараті. Необхідно розуміти, що сьогодення вплинуло на українських дітей таким чином, що вони потрапили в ситуацію, яка позбавила їх нормального перебігу процесу зростання і соціалізації. Українські діти живуть у соціумі, яке постійно сповнене небезпеками і вимагає від них швидкої орієнтації в змінених умовах соціуму. Усе це стосується тих соціальних навичок, які торкаються формування нових форм поведінки, таких, як швидке реагування на звуки сирени, обізнаність у тому, де розміщене бомбосховище, як поводитись при обстрілі, як евакуюватися у разі небезпеки тощо. Головною особливістю є те, що така суспільна ситуація надзвичайно ускладнює процес реалізації завдань соціалізації дітей і підлітків. І тому постає питання про те, як допомогти цим дітям пережити травматичні події і зробити так, щоб вони відчували, що їхнє життя повноцінне? Як забезпечити людині, яка зростає, можливість повною мірою засвоїти соціальний досвід?uk_UA
dc.description.sponsorshipкафедра психологіїuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.relation.ispartofseriesбакалаврські роботи;educ_2023_12б
dc.subjectпідлітковий вікuk_UA
dc.subjectпідліткова соціалізаціяuk_UA
dc.subjectадаптація особистості у воєнний часuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічна адаптаціяuk_UA
dc.subjectособистісна адаптаціяuk_UA
dc.title«Соціально-психологічні особливості підліткової соціалізації в умовах війни»uk_UA
dc.typeThesisuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу