dc.date.accessioned | 2024-07-09T11:34:14Z | |
dc.date.available | 2024-07-09T11:34:14Z | |
dc.date.issued | 2024-07-01 | |
dc.identifier.citation | Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір: Матеріали ІІI Між-народної науково-практичної конференції, м. Чернівці, 21 травня 2024 року / за наук. ред. д. пед. наук С.З. Романюк. Чернівці: Чернівец. нац. ун-т ім. Ю. Федьковича, 2024. 255 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-423-869-1 | |
dc.identifier.isbn | 978-966-423-869-1 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/10267 | |
dc.description.abstract | До збірника увійшли наукові доповіді та виступи учасників Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми професійної підготовки педагогів: національний та євроінтеграційний вимір», в яких актуалізовано проблему фахової підготовки майбутніх педагогів у контексті євроінтеграційних змін та освітніх трансформацій, виокремлено інноваційні освітні практики, окреслено особливості формального і неформального навчання у вимірі творчо орієнтованої парадигми неперервної освіти сучасного вчителя НУШ та обгрунтовано детермінанти психолого-емоційного потенціалу особистості педагога в умовах воєнного стану.
Збірник адресовано науковцям, педагогам, студентам, аспірантам, докторантам, широкому загалу читачів, усім, хто цікавиться проблемами фахової підготовки. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича | uk_UA |
dc.subject | освітні трансформації | uk_UA |
dc.subject | національний вимір | uk_UA |
dc.subject | євроінтеграція | uk_UA |
dc.subject | інтернаціоналізація | uk_UA |
dc.subject | неперервний професійний розвиток та саморозвиток | uk_UA |
dc.subject | передвища освіта | uk_UA |
dc.subject | вчитель НУШ | uk_UA |
dc.subject | інноваційні практики | uk_UA |
dc.subject | медіа освіта | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | формальне та неформальне навчання | uk_UA |
dc.subject | соціально-емоційне та етичне навчання | uk_UA |
dc.subject | психолого-емоційний потенціал | uk_UA |
dc.subject | морально-етичні цінності | uk_UA |
dc.subject | міждисциплінарність | uk_UA |
dc.subject | безбар'єрний простір | uk_UA |
dc.subject | емоційне благополуччя | uk_UA |
dc.subject | цифровізація освіти | uk_UA |
dc.subject | критичне мислення | uk_UA |
dc.subject | проблемне навчання | uk_UA |
dc.subject | читацькі уміння | uk_UA |
dc.subject | лідерський потенціал | uk_UA |
dc.subject | екологічна стійкість | uk_UA |
dc.subject | етнічні школи Австралії | uk_UA |
dc.subject | національно-патріотичне виховання | uk_UA |
dc.subject | громадянська та історична компетентність | uk_UA |
dc.subject | україномовна особистість | uk_UA |
dc.title | АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІВ: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТА ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИЙ ВИМІР | uk_UA |
dc.title.alternative | ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ ІІІ МІЖНАРОДНОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ ОНЛАЙН-КОНФЕРЕНЦІЇ | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |