МУНІЦИПАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ: теорія, методологія, практика
Abstract
У монографії досліджуються сучасні теоретичні, методологічні та прикладні засади вивчення муніципального маркетингу. Визначаються характеристики муніципального маркетингу, їх суть та еволюція відповідно до розвитку концепцій муніципального маркетингу. Акцентовано увагу на складових комплексу муніципального маркетингу, його інструментах,
методах, технологіях. Значне місце відведено використанню маркетингових підходів у системі стратегічного планування розвитку міст, аналізу та оцінці конкурентних переваг міста, здійснених на основі інструментів муніципального маркетингу. Запропоновано програму формування системи муніципального маркетингу для сталого розвитку міста, сформовано та апробовано технологію визначення цільових сегментів у муніципальному маркетингу. Звернуто на специфіку маркетингових досліджень у муніципальному маркетингу та адаптацію методик дослідження середовища
для потреб муніципального маркетингу.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ: ПРАКТИЧНИЙ КУРС
Буднікевич, Ірина Михайлівна; Бабух, Ілона Борисівна; Бурдяк, Олег Мирославович; Вардеванян, Вардан Альбертович; Венгер, Євгеній Іванович; Гавриш, Ірина Іванівна; Зрибнєва, Ірина Павлівна; Кифяк, Олександр Васильович; Крупенна, Інга Анатолівна; Романюк, Надія Василівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2023-07-09)Робочий зошит до навчального посібника «Маркетинг для бакалаврів» містить практичні завдання, що охоплюють ключові аспекти маркетингу: основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи ... -
МАРКЕТИНГ ДЛЯ БАКАЛАВРІВ
Буднікевич, Ірина Михайлівна; Вардеванян, Вардан Альбертович; Кифяк, Олександр Васильович; Крупенна, Інга Анатолівна; Черданцева, Ірина Геннадіївна; Бабух, Ілона Борисівна; Зрибнєва, Ірина Павлівна; Тафій, Наталія Георгіївна; Бурдяк, Олег Мирославович (Видавництво Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, 2021-06-24)У навчальному посібнику подано теоретичний та практичний матеріал, що охоплює ключові аспекти маркетингу. Розглянені основні концепції та характеристики маркетингу, основні види маркетингу, зміст і методи маркетингових ... -
Практики застосування новітніх інструментів маркетингу гравцями фешен-індустрії в кризових умовах
Буднікевич, Ірина Михайлівна; Бастраков, Данііл Анатолійович; Budnikevich, Iryna; Bastrakov, Daniil; Подільчук, Олександр Сергійович; Podylchuk, Oleksandr (Науковий вісник Чернівецького університету. Серія Економіка, 2021)Розглянені напрямки зміни фешен-індустрії під впливом пандемії, Акцентовану увагу на втратах «люксового» сегменту фешен-ринку, брендів і ритейлерів мідл-сегменту, на негативних купівельних настроях, на взаємозв’язку туризму ...