Show simple item record

dc.contributor.authorHavrylyuk, Ruslana
dc.date.accessioned2021-11-17T13:07:50Z
dc.date.available2021-11-17T13:07:50Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationГаврилюк Р.О. ЦІННІСНА ПРОТИЛЕЖНІСТЬ ПРАВОВИХ КУЛЬТУР МЕДІАЦІЇ ТА СУДОЧИНСТВА. Сучасні виклики та актуальні проблеми судової реформи в Україні: Матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (Чернівці, 16 жовтня 2020 р.)uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7627-38-7
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/1257
dc.description.abstractМедіація як цінність має особливу – подвійну – правову природу, оскільки, по-перше, вона є породженням основоположного (потребового) способу співбуття індивідів у соціумі, а по-друге, - виступає системою взаємопов’язаних правових зобов’язань, за допомогою яких утворюється замирене суспільне середовище. Це надає медіації якості суспільного блага. Ще більше утверджує медіацію у якості публічного блага буттєвий устрій людського світу. Медіація як публічне благо повинна надаватися усім, хто її потребує, на безоплатній основі. З іншого боку, медіація може набувати властивостей соціальної послуги і надаватись особам, що її потребують, на платних засадах. Однією з найхарактерніших зовнішніх ознак медіації є її міждисциплінарність, яка породжує базові фактичні моделі: медіації медіацію як правове замирення сторін спору (конфлікту); медіацію як психологічні практики сторін спору та третьої особи; медіацію як самоврегулювання конфлікту його сторонами; медіацію як дискурс. , ціннісним ядром культури медіації, квінтесенцією її антропосоціокультурного коду виступає індивід як істота суспільна з його спільними з іншими індивідами (публічними) та тільки йому чи невеликим групам індивідів притаманними потребами та інтересами. У медіації все пов’язано з людиною: її мета, засоби досягнення цілей, види, способи та методи медіації. У культурі медіації людині належить роль не пасивного об’єкта зовнішнього впливу, а вирішальна роль повноцінного суб’єкта медіації, починаючи від її основоположних цілей та завершуючи одержуваними результатами.uk_UA
dc.description.sponsorshipпублічного праваuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВидавництво ВАІТЕuk_UA
dc.subjectмедіація як цінністьuk_UA
dc.subjectпарадигми медіаціїuk_UA
dc.subjectмедіаціяuk_UA
dc.subjectкультура медіаціїuk_UA
dc.subjectправова культура медіаціїuk_UA
dc.titleЦІННІСНА ПРОТИЛЕЖНІСТЬ ПРАВОВИХ КУЛЬТУР МЕДІАЦІЇ ТА СУДОЧИНСТВАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record