Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБогданюк, Антоніна
dc.contributor.authorKyselytsia, Oksana
dc.contributor.authorБогданюк, Василь
dc.date.accessioned2021-11-25T15:50:03Z
dc.date.available2021-11-25T15:50:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationБогданюк А.М., Киселиця О.М., Богданюк В.В. Теоретичний аналіз проблеми формування і розвитку у майбутніх учителів навиків педагогічної техніки. Актуальні питання фізичної культури, спорту та ерготерапії: матеріали ІІ Міжнародного науково-спортивного конгресу студентів та молодих вчених (Чернівці,24-25 квітня 2020 р.) / за редакцією Я.Б. Зорія, О.М. Киселиці. Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2020. С. 16-19.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/2588
dc.description.abstractПідготовка майбутніх учителів до оволодіння основами педагогічної майстерності та її складової – педагогічної техніки – одноголосно вважається найслабшою ланкою в системі педагогічної освіти. Це підтверджують результати нашого дослідження. Так, 76% студентів навчальних закладів викладають серйозні труднощі, пов’язані з процесом спілкування, 81% респондентів під час спілкування з аудиторією перебувають у критичному стані, 59% повідомили про м’язові спазми, тривожність, невпевненість, обмеженість, збентеження [1].uk_UA
dc.description.sponsorshipпедагогіки та методики початкової освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherмолодих вчених (Чернівці, 24-25 квітня 2020 р.) / за редакцією Я. Б. Зорія, О.М Киселиці,- Чернівці: Чернівецький нац. ун-т,uk_UA
dc.titleТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТКУ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ НАВИКІВ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНІКИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу