Маркетинговий підхід до структури вихідних чинників трансформації регіональної освітньої мережі
View/ Open
Date
2019Author
Крупенна, Інга Анатолівна
Krupenna, Inga
Романюк, Надія Василівна
Romaniuk, Nadiia
Metadata
Show full item recordAbstract
У статті обґрунтовано, що структуру та зміст чинників створення, трансформації, перетворення, оновлення
регіональної освітньої мережі (РОМ) доцільно формувати на основі маркетингового підходу. Доповнюючи напрацювання
дослідників регіональних освітніх мереж запропоновано перелік чинників кожного рівня зовнішнього середовища,
розглянуто їх особливості. Вказано, що за маркетинговим підходом внутрішнє середовище РОМ формується основними
підсистемами та елементами комплексу маркетингу.