Show simple item record

dc.contributor.authorЖурат, Ю.В.
dc.date.accessioned2022-11-22T18:45:56Z
dc.date.available2022-11-22T18:45:56Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationЖурат Ю. В. Передумови виховання толерантної поведінки дітей старшого дошкільного віку. Науково-практичної конференція «Особистість у просторі проблем XXI століття». К.: ПП «Директ Лайн», 2022. С. 70-75.uk_UA
dc.identifier.urihttps://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6060
dc.description.abstractВажливим етапом становлення особистості є дошкільний вік. Коли формуються основи характеру, засвоюються моральні норми, ставлення до навколишнього світу, людей, себе, інтенсивно розвивається моральність позицій, інтересів, ціннісних орієнтирів та дій. Від дитини потребують підпорядкування власних бажань і потреб нормам поведінки, прийнятих у суспільстві. Із раннього віку стартує формування „базисна довіра до світу” (Е. Еріксон) – уявлення дитини про надійність дорослих а також і емоційна близькість з ними. За умови правильного виховання це переростає у: інтерес до спілкування, відкритість до соціальних впливів, готовність сприймати інших людей [7]. О. Кононко вважає, що цей вік є сенситивним до розвитку емоційної чутливості, природної (уразливість) та набутої (відгук на чиїсь проблеми). Дитина в цьому віці починає класифікувати все оточуюче на „приємне” і „неприємне”, переживає, виражає своє ставлення до всього [5, 35]. Хоча дошкільники часто розуміють фізичні й емоційні відчуття людей (коли дитина не розуміє, що робить боляче іншим) однак, у старшому дошкільному віці це розуміння стрімко розвивається, і дитина часто співпереживає людині, яка страждає чи хворіє [2, 113].uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПП «Директ Лайн»uk_UA
dc.subjectвиховання, толерантність, поведінкаuk_UA
dc.titleПередумови виховання толерантної поведінки дітей старшого дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record