dc.contributor.author | Нікоряк, Наталія | |
dc.date.accessioned | 2023-04-14T09:33:51Z | |
dc.date.available | 2023-04-14T09:33:51Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Нікоряк Н. Кінорецепція життя й творчості Михайла Старицького. International scientific journal «Grail of Science», № 26 (April), 2023. С. 328–332. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2710–3056 | |
dc.identifier.uri | https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/6831 | |
dc.description.abstract | Окреслено параметри кінематографічного дискурсу на базі творчого доробку Михайла Старицького: від перших екранізацій п'єс “Богдан Хмельницький” (1910) та “Як ковбаса та чарка, то й минеться сварка” (1911) до “Циганки Ази” (1987). Артикульовано досить спорадичне звернення кіномитців до спадщини письменника. Однак наявні кінозразки, будучи самостійним естетичним фактом, маючи чималий успіх у глядача, стали своєрідним продовженням буття літературного першоджерела. Підкреслено, якщо перші екранізації п'єс Михайла Петровича доволі давні, датуються ще 1910-1911 роками, то сам він як ключовий персонаж фільму постав лише на початку ХХІ століття в документальному проекті “Михайло Старицький. Моє серце ножами проймає” (2007). | uk_UA |
dc.description.sponsorship | Кафедра зарубіжної літератури та теорії літератури | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | ГО «Європейська наукова платформа» (Вінниця, Україна) та ТОВ «International Centre Corporative Management» (Відень, Австрія) | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | ;26 (April) | |
dc.subject | кінорецепція | uk_UA |
dc.subject | кінодискурс | uk_UA |
dc.subject | Михайло Старицький | uk_UA |
dc.subject | водевіль | uk_UA |
dc.subject | комедія | uk_UA |
dc.subject | драма | uk_UA |
dc.title | Кінорецепція життя й творчості Михайла Старицького | uk_UA |
dc.title.alternative | Cinemareception of the Life and Work of Mykhailo Starytskyi. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |